vineri, 22 mai 2009

The Amsterdams

Vineri - 22 mai 2009, The Amsterdams vor concertul de lansare a albumului "Adolessons" in clubul "Silver Church" (Calea Plevnei, nr. 61), incepand cu ora 20:30. Biletul este 25 RON si include un exemplar din albumul Adolessons.
Locul este minunat, iar de la The Amsterdams am pretentii mari :) Desi sunt la inceput, ceva imi spune ca vor face muzica foarte buna pe viitor. Inca nu sunt "copti", dar intentiile se vad.
Have fun!



The Amsterdams - Lights Out
Asculta mai multe audio Muzica »

Un comentariu:

Unknown spunea...

Pam Pam ti-ai facut blog :)
Buna in primul rand si mult succes cu blogul.

Cat despre "The Amsterdams" .. mie nu mi-au placut niciodata nu imi inspira nimic muzica lor iar numele formatiei mi se pare stupid :-". In concluzie slabe sanse sa ajung la concertul lor dar atata timp cat nu or sa ii cheme pe cei de la Tapinarii (cea mai proasta "formatie" existenta pe lumea asta) sa cante in deschidere la concertele lor le doresc mult succes.