marți, 8 decembrie 2009

Gourmandise - Fashion Delice

Gourmandise! Este o tanara designerita de accesorii hand-made, extrem de talentata de altfel, care creeaza gentute, brose, papioane, insigne si promite o colectie vestimentara in curand.
Vreau sa spun ca eu m-am indragostit de gentutele ei, mi-am achizitionat deja una si n-am sa ma opresc aici in nici un caz :).
Atunci cand ne-am intalnit, m-a impresionat extrem
de mult, spunandu-mi ca tot ce a invatat a invatat singura. Curioasa din fire, am aflat ca "procesul" de creatie a gentutelor incepe prin desenarea imprimeurile, printarea acestora pe material si apoi trece la masina de cusut. Deci totul este hand-made si evident, unic.
De asemenea, s-a alaturat echipei "Alkemishtii" condus de TinaR, astfel incat creatiile sale se pot gasii si in magazinele acestui brand.
SITE: www.gourmandise.ro .
BLOG: http://www.gourmandise.ro/blog/ .

Si acum cateva poze luate de pe site:


Brosele nu se gasesc deocamdata pe site, poza am luat-o de pe blog. Daca va plac, text her :)

Un comentariu:

s.cat spunea...

tare rauuuu!!!ms